Program pomocowy Partner Center w obliczu panedemi Covid-19

Partner Center od początku działalności swoją działalność handlową opiera na obu głównych kanałach dystrybucji jakim są Off Trade i HoReCa. Jednak wszystko zmieniło się wraz z wprowadzeniem na terenie naszego kraju stanu epidemicznego związanego z rozwojem wirusa SARS-CoV2. Na skutek tego pojawiły się (decyzją władz państwowych) bardzo istotne ograniczenia, przede wszystkim w funkcjonowaniu sektora HoReCa a sektor ten dla naszej Spółki jest niezwykle istotny. Dlatego dla naszych klientów z segementu gastronomicznego zainicjowaliśmy program pomocowy – rozłożenia w długiej perspektywie czasu zobowiązań wobec naszej Spółki.

Nasi partnerzy ze wszystkich kanałów dystrybucji zostali dotknięci ograniczeniami – w różnym stopniu. Przede wszystkim to restauracje musiały zaprzestać normalnej działalności. Duża część z nich przestawiła się na realizację zamówień w systemie dowozów, starając się adaptować do nowej rzeczywistości jednak nie wszyscy nasi partnerzy są przygotowani na taką formę ze względu na charakter prowadzonego biznesu. W najgorszej sytuacji znalazły się hotele zarówno te sieciowe, jak i prywatne zmuszone do anulowania wszystkich bieżących rezerwacji i zamknięcia. Postawiło to wszystkich naszych partnerów w bardzo trudnej sytuacji finansowej.

Jednak dla firmy Partner Center nadrzędną wartością jest partnerstwo. Ze wszystkimi hotelami i restauracjami budujemy nasze relacje od dawna i wiemy, że w tak trudnych chwilach musimy trzymać się razem. Razem też powinniśmy stawić czoła obecnemu kryzysowi. Dlatego postanowiliśmy nie czekać na pomoc od strony państwa i rządu. Jeszcze zanim pojawiły się pierwsze założenia tzw. „tarczy antykryzysowej” opracowaliśmy specjalny plan pomocy finansowej dla naszych odbiorców, polegający na rozłożeniu na dogodne raty ich zobowiązań finansowych. Specjalny plan długoterminowej spłaty został dostosowany do obecnej sytuacji w jakiej znalazła się branża i mamy nadzieję, że pozwoli na łagodniejsze przejście naszym partnerom przez najbliższe trudne miesiące. Nasze rozwiązanie przedyskutowaliśmy z klientami i zostało w maksymalnie uproszczonej formie do nich przesłane, bowiem mamy świadomość, w jak trudnej i niepewnej sytuacji się z dnia na dzień znaleźli. Ale już wiemy, że nasze propozycje spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem.

W sytuacji gdy nagle nasi partnerzy tracą większość swoich przychodów to możliwość rozłożenia w długiej perspektywie czasu zobowiązań wydaje się najlepszym rozwiązaniem i realną pomocą. I to nas bardzo cieszy.

Nie wiemy jak długo potrwa obecna sytuacja, nie wiemy jeszcze jakie będą implikacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym. Z pewnością nie należy oczekiwać, że natychmiast po zlikwidowaniu wprowadzonych obostrzeń oraz gdy zagrożenie przeminie hotele i restauracje zapełnią się klientami. To niemożliwe. To z pewnością będzie trwało długi czas. Dlatego musimy być wszyscy przygotowani na powolny proces powrotu do stanu sprzed epidemii. Będzie to wymagało ciężkiej pracy całej naszej branży, zarówno dostawców, hotelarzy, restauratorów jak i konsumentów ponieważ to wszystko w ich rękach.

Jednak nie poddajemy się i mamy głębokie przekonanie, że zaproponowana przez nas pomoc finansowa będzie jeszcze jednym elementem budującym nasze silne relacje biznesowe i pozwoli na zbudowanie głębokiego zaufania do sprawdzonego partnera, jakim jest Partner Center. Ciężko pracujemy i trzymamy kciuki za jak najszybszy powrót do aktywnej działalności operacyjnej, koniec izolacji i ograniczeń a również wreszcie – możliwość bezpośredniego spotkania z naszymi klientami i wzniesienia toastu znakomitym winem razem z naszymi przyjaciółmi.

Nie zapominajmy iż łatwo być partnerem w czasach gdy biznes doskonale prosperuje ale prawdziwe partnerstwo w relacjach dostawca-klient widać wtedy gdy pojawiają się problemy.

Witamy

CZY MASZ UKOŃCZONE 18 LAT?