Komentarz branży wobec Programu Pomocowego Partner Center

W ostatnich dniach w kilku najważniejszych portalach i magazynach dedykowanych segmentowi Horeca ale i nie tylko ukazał się wywiad z Adamem Drozdowskim – Członkiem Zarządu Partner Center, w którym szef działu handlowego obsługującego gastronomię przedstawia program pomocowy dla swoich klientów. Pomoc odbiła się szerokim echem po branży gastronomicznej ale także i mediach.

Artykuł można przeczytać w kilku najważniejszych portalach internetowych jak: Wiadomości Handlowe, Horecanet.pl, Ouichef.pl, Handelextra.pl ale także w wydaniach drukowanych jak Food Service czy Handel.

Program został entuzjastycznie przyjęty przez branżę. Wyjątkowo cieszą nas fantastyczne opinie osób od lat związanych z gastronomią. Wypowiedzi kliku z nich prezentujemy poniżej.

Cały wywiad do przeczytania na stronach:

http://www.horecanet.pl/jestesmy-partnerami-nie-tylko-na-czas-prosperity/

https://ouichef.pl/artykuly/235992,partner-center-jestesmy-partnerami-nie-tylko-na-czas-prosperity

https://handelextra.pl/artykuly/236033,partner-center-jestesmy-partnerami-nie-tylko-na-czas-prosperity

Komentarz wobec programu pomocowego Partner Center płynący z branży Horeca.

Dorota Waga – Prezes Zarządu Sielanka

Hotelarstwo i gastronomia są jednymi z najbardziej poszkodowanych branż w wyniku wprowadzenia ograniczeń w związku z pandemią COVIT-19. Jakkolwiek rozumiemy cel wprowadzenia rządowych regulacji, stanęliśmy w obliczu krachu na niewyobrażalną dotąd skalę. Od połowy marca nasze przedsiębiorstwa są zamknięte i odcięte od jakiejkolwiek możliwości uzyskania przychodów. Naszym celem jest przetrwanie tego okresu oraz utrzymanie zasobów ludzkich, na których opiera się branża HoReCa. Zachowanie płynności finansowej stało się kluczem do realizacji tych celów.  

Dlatego z dużym optymizmem i wdzięcznością przyjęliśmy propozycję Partner Center, polegającą  na rozłożeniu ratalnym należności wynikających ze złożonych wcześniej zamówień. Ponad to doceniamy inicjatywę, z którą wyszedł Partner Center bez jakiekolwiek kontaktu z naszej strony , zaledwie w kilka dni po ogłoszeniu wprowadzenia ograniczeń! W obecnej sytuacji, relacje partnerskie czy słowa takie, jak solidarność nabierają realnego, konkretnego znaczenia. Inicjatywa zaproponowana przez Partner Center  daje dobry prognostyk na przyszłość!

Radek Fischbach – Nosalowy Dwór Resort & SPA

Program pomocowy Partner Center pozwala na swojego rodzaju komfort – przesuwa potężne środki finansowe w czasie i pokazuje jak ważne w biznesie są relacje. Niestety, ale nie wszyscy mają możliwość skorzystania z takiej formy. Bez względu na to kto jakie rozwiązania stosuje, najważniejsze w jest sytuacji jest kluczowe- żaden z partnerów w łańcuchu dostaw nie używa zwrotu „mój problem”, ale „nasz problem”. Wydłużony termin płatności nawet o kolejne 90 dni, możliwość indywidualnego porozumienia, zawieszenia niektórych płatności na Q3.

Piotr Zabłocki Kierownik Restauracji – BELVEDERE Gourmet Group

Zamknięcie lokali gastronomicznych to duży cios dla gastronomii. Brak Gości w restauracji wiąże się bezpośrednio ze spadkiem obrotów, a co za tym idzie potrzebą reorganizacji działania kuchni i serwisu. Stanęliśmy przed dużym wyzwaniem, aby dostosować się do nowej rzeczywistości. Opracowaliśmy nowe rozwiązania, dzięki którym restauracja wciąż może funkcjonować i odpowiedzieć na oczekiwania Klientów, które również zmieniły się ze względu na sytuację. Codziennie w restauracji przygotowujemy dania na wynos, posiłkami wspieramy także służbę zdrowia – pracy nam nie brakuje, chociaż wygląda ona inaczej niż do tej pory. Dlatego niezwykle ważnym i pomocnym gestem był z Państwa strony krok w postaci zamrożenia zadłużenia wynikającego z zakupu win. To bardzo ważne w tych czasach by nasze branże mogły się nawzajem wspierać. Niewątpliwie świadczy to z Państwa strony o zrozumieniu  potrzeb wynikających z danej sytuacji na rynku. Taka postawa daje nadzieję na jeszcze lepsze warunki współpracy w przyszłości. Życzę Państwu i Restauracji Belvedere jak najszybszego powrotu do normalności. Byśmy mogli razem w niedługim czasie cieszyć się z radości wykonywania  zawodów i obowiązków.

Agnieszka Surmańska – Dyrektor ds. sprzedaży Hotel Chopin

Chciałabym bardzo podziękować  firmie Partner Center Sp. z o.o. za nowatorskie działanie związane z obsługą naszego zadłużenia względem Państwa. Branża gastronomiczna jako jedna z wielu  znalazła się z bardzo trudnej sytuacji finansowej. Jakakolwiek pomoc w utrzymaniu płynności finansowej jest w obecnej chwili na wagę złota. Cieszy mnie fakt iż są firmy które same wychodzą z propozycja rozciągnięcia w czasie naszego zadłużenia. Spotkałam się już z innymi  rozwiązaniami np. zostały zawieszone opłaty konserwacyjne w naszym hotelu na okres dwóch miesięcy. Dziękuję jeszcze raz za ludzkie podejście do problemu.

Maciej Chojna Prezes Chojna Group Sp. z o.o. Wice Prezes Stowarzyszenia Beskidzki Klub Kulinarny

Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni i wdzięczni za partnerskie podejście do sytuacji jaka nas wszystkich spotkała.  Dojrzałe spojrzenie i jakże odpowiedzialne przyszłościowo i z pewnością będzie procentować tylko na plus dla Partner Center oraz jej partnerów handlowych.

Dariusz Cieśla  – Dyrektor Hotelu Hotel przy Młynie

Program ratalny, jest bardzo korzystny dla przedsiębiorcy  i nie ukrywam że zaskoczyła nas bardzo pozytywnie  ta możliwość. W naszej firmie spotkała się z dużym uznaniem. Wyciągnęli Państwo rękę a nie dołożyli balastu. Państwa Spółka podeszła do tematu i trudnej sytuacji całej branży HoReCa (i nie tylko) bardzo profesjonalnie i nietuzinkowo. Ewidentnie zauważalna jest tutaj relacja partnerska a nie sprzedawca – klient, ( sprzedawca który działa zero jedynkowo i za wszelką cenę dochodzi swych roszczeń i praw  – a klient pozostawiony sam sobie na wezbranym morzu). Dziękujemy…
Różne firmy różne możliwości, lecz nie ukrywam Wasza jest jedną z najkorzystniejszych i jak już wcześniej zaznaczyłem  na zasadach partnerskich i z wielkim zaangażowaniem.
Inne firmy zaproponowały przesunięcie w czasie płatności, inne całkowicie negatywnie ustosunkowały sie do próśb, inne straszą egzekucjami windykacyjnymi, inne ( koszty stałe) korygują płatności.
Bardzo szybko takimi działaniami  można zweryfikować firmy z którymi będziemy dalej współpracować po ustaniu pandemii i wróceniu do “normalności”, a z którymi będziemy kończyć współpracę z powodu braku elastyczności i negatywnemu podejściu do globalnego problemu.

Witamy

CZY MASZ UKOŃCZONE 18 LAT?